tirsdag 22. mars 2011

Something old - something new - something homemade - something blue :)

Sa du hjertebank?? Jeg vet hva du snakker om nå! Jeg kjente lett galopp når jeg så stoffpakken til salgs på denne herlige bloggen. Jeg fikk sydd meg en søt oppbevarings-pose igår. Minsta skal også få en.

For første gang hadde jeg med noe ut fra fretex! De søte tallerkene fra stavanger flint var godt brukt- men perfekt hos meg!



Vi hadde middag- og kaffebesøk av mor og far. Da fikk serveringsbrettet ben og gå på! Fra sweet memories- I LOVE IT!!

4 kommentarer:

Høytrykk sa...

Så fin pose du har sydd! Skjønner godt hva du mener med hjertebank. :)

Veldig fine tallerkener! Og det brettet, det har jeg siklet etter lenge... Fint!

Landcharm sa...

Mye herlige farger hos deg.

Nina B. sa...

Herlig pose, med flotte farger!
Og så fin tallerken. Er så flott det designet der!

Ha en fin dag!
Nina

Unknown sa...

Fantastiske farger!
Knallfint med slike poser, så praktiske og så dekorative ♥

Ha en fin dag!

Klem Line

hit counter