søndag 16. januar 2011

FIN søndag!


Idag har vi hatt en herlig søndag. Vi kunne trasket i pysjen hele dagen, for vi har kunn vert inne.. Til lunch lagde vi deilige ris-lapper av grøtrestene fra igård. Rislapper minner meg om en herlig tid! Første gang jeg smakte det var hos mi usedvanlig beste perle-vennine gjennom hele ungdomskolen. Synn at barnevennskap ikke alltid varer for livet- men det gjør heldigvis minnene <3

B mente jeg måtte ta bilde av hans lappe også- SELVFØLGELIG ;)





 S nektet å sove på dagen idag, og det har vert en slik periode som har gått fint. Men tydeligvis ikke idag.. Hun sovnet sittende mens hun spiste siste skjeene av middagen. Med feber var det kansje ikke så rart- Stakar lita! Da var det en time i vogna- aaalt for sent! Og nå ser jeg at de gode hjelperne har vert ute med krittet til mamma! Hehe...



 Besøk av min brors fam har vi også hatt! En fin søndag- tross for at mamma og lillemor gikk glipp av en 80års dag pga sykdom. Håper du også har hatt en fin-fin søndag!!

2 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Ja, det var jo en herlig søndag (bortsett fra syk lita jente da) -hadde en lignende søndag her.
Herlige barn du har :)
Kjekt du besøkte meg også -blir så glad :)
Ha ei fin uke.
Klem May Helen

Fruhagen sa...

Så stor B var blitt!!Ser ut som dere har fått det kjempefint i huset. Hadde vært kjekt å kommet på besøk en dag:)

hit counter