søndag 9. mai 2010

Tenker over min...

Takknemlighet...

Bildet lånt fra vi.sualize.us


Jeg føler meg takknemlig idag! Det er ikke alle dager den følelsen er der... Desverre er jeg (og kansje du også?) ikke flink nokk til tenke på, og sette pris på tingene i livet, eller rett og slett selve livet!! Jeg er takknemlig for min herlige familie som betyr alt for meg!  For de herlige sykepleiere som tar godt imot og ivare i helse-norge (som jeg har erfart når Sofie har vert syk! Dere er viktige!!!), min barne-tro (og voksen-tro), gode og trygge venner, ett nydelig hus, Ett så trykt land, Norge, hvor barna kan leke ute alene (du skal ikke lenger enn til England, hvor det er farlig..) Sommer og sol! Jeg spurte min mann om han kunne si EN ting han setter ekstra pris på i livet! Da sa han 2 herlige barn. Vi er så velsignet!

Takk til alle dere som leser bloggen min - det er også en takknemlighet! Hadde vert lite vits i en blogg hviss ingen gadd lese den... Ønsker deg en takknemlig søndag!! Mange gode klemmer fra: 



7 kommentarer:

Reidun sa...

Bra innlegg! Veldig viktig å være takknemlig og ikke bare ta ting for gitt.. :) ekstra kult var det at jeg skrev et innlegg på min blogg i kveld som handler litt om det samme, før jeg leste din.. To sjeler i en tanke, heter det vel.. Det var stilig! :)

Marianne Lande sa...

Herlige og gode tanker på en søndag! Tror vi trenger å tenke litt over hvor priviligerte og heldige vi er... Flotte tanker ja :) Ønsker deg en videre god dag :) Klem

mi-rachel sa...

bra tanker...og så fint satt ord på.

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Viktig å vise takknemlighet ja. Jammen har vi det godt her i norges land..:)

Mona sa...

Så fint innlegg!
Ja, me har jammen masse å ver takknemlige for!

Dronning Maud sa...

Fantastisk innlegg. Viktige ting å sette ord på:) Såå enig:)

Lisas hjem og skatter sa...

koselig innlegg :) det er viktig å ta seg tid til å kjenne på det man faktisk har og sette pris på det :)

ha en kjempefin uke!

klem!

hit counter