onsdag 27. november 2013

Merkeklær på barna

 
Det florerer av innlegg og repotasjer om merkeklær til barn for tiden. Jeg er ikke helt der. Jeg har aldrig brukt mye penger på klær til barna, og syns de har mye fint i kjedebutikker til en vennlig pris mtp at de vokser så fort ut av klærne igjen. Og da spesielt penklær. At barna har det best med dyre merkeklær er til å grine av-
LINDA skrev veldig bra om dette, og siden hu er flinkere en meg med ord så deler jeg like godt linken :)
 Jeg la min elsk på meandi barneklær for 3-4 år siden og da mest pga utseende. Kvaliteten er god og dette er barnehageklær som brukes til daglig og dermed vaskes mye men likevel holder formen. Jeg er veldig stolt av disse klærne og at jeg fikk bli representant da jeg sluttet å ha treff. Så selv om jeg ikke er for å handle merker til barna, så er det kjekt med noe innimellom - sunn fornuft :)
Med det vil jeg dele med dere at salget er i gang! Det er jo kjekt!

 
 
 




3 kommentarer:

Daisy Lowe sa...

I discovered your blog site on google and check a few of your early posts. Continue to keep up the very good operate. I just additional up your RSS feed to my MSN News Reader. Seeking forward to reading more from you later on!…

Wpdemo.nusatekno.co.id
Information
Click Here
Visit Web

kingfariko sa...

Spot on with this write-up, I truly think this website needs much more consideration. I’ll probably be again to read much more, thanks for that info.

Visit Web
Slipp3rywhenwet.com
Information

smooshea sa...

qo430 jordan 1 mocha,jordan 4 retro,yeezy 350 static,aj1 low,aj 1 high,jordan 3 black cement,jordan 12 game royal,jordan 1 off white,jordan 12s

hit counter