tirsdag 19. november 2013

Vinter i lufta!


I dag var årets første vinter-dag. Men snø i lufta og nesten islag på spisebordet ble det noen fine vinterbilder fra terassen som jeg hadde planer om å ha men i nib-utfordring "vinterstemning", men jeg var for sent ute der gitt :) Lyktene er bare syltetøyglass penslet med eggehvite og sukker over på innsiden. Superfine synes jeg og en glimrende aktivitet for barna!
 
Nå gleder vi oss til jul her i huset! Barna maser om når nissen kommer og når vi skal åpne julekalenderen :) Håper vi får en orntelig flott vinter i år! Det hadde vert herlig!
 



4 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Nydelig stemning:))
Jeg gleder meg til snøøø ♥

Helene Iversen sa...

Så flott stemning på bildet. Skikkelig vinterkos.
Klem helene

Manuela / Mrs Hardy sa...

Så fint!
Og litt artis, jeg var nemlig også for sent ute til nib-utfordringen :)
Hihi, ha en fin midtuke!
Og takk for fine ord forresten, varmer :)
klem

Jeg er Kristine sa...

Så fin vinterstemning! Lyktene ga nyyydelig lys, det tipset sparer jeg!