torsdag 15. august 2013

* * *


"For jeg vet hvilke tanker jeg har for dere, sier Herren. Fredstanker og ikke ulykkestanker. 
Jeg vil gi dere fremtid og håp"  Joh. 7:24


Dette verset ba jeg over Sofie da hun sov trykt i sprinkelsengen sin de to ukene før hun skulle på utredning i Bergen som ett-åring, pga hyppig feber og infeksjoner fra 4mnd alder. Det var en skummel tid.Vi kunne ikke annet enn å legge den nydelige lille jenta vår i hendene på den største av alle. Jeg var så redd for å miste henne...Heldigvis var svaret bedre enn fryktet- og nå er hun nesten frisk! Det er flere som lurer på hvordan det går med henne nå. Vi merker ikke noe på helsen lenger- hun er nesten friskmelt! Hurra!!

Vi er i gang med ferie. Her på karusell i dyreparken.

4 kommentarer:

Anonym sa...

D e me så glade for!! Rørende!!
Klem Mona

Janne sa...

Halleluja! Takken og æren går til Far i himmelen!
Det var en super kjekk "oppdatering" Sandra!! <3
Du får gi prinsesså ein klem fra "ei dama på landet" ;-)
Janne

Anonym sa...

Nydelig vers<3
Gleder meg å høre at det går bra med jenta deres nå!
Klem Marit

Denian Frizy sa...

Aw, this was a really nice post. In idea I would like to put in writing like this additionally – taking time and actual effort to make a very good article… but what can I say… I procrastinate alot and by no means seem to get something done.

Facer.io
Information
Click Here
Visit Web

hit counter