torsdag 18. april 2013

Inspirasjon




Våren er i anmnarsj. Både ute og inne. Det kjedelige grå byttes ut med frisk pust av farver i både klær og interiør. Det som var i fjord er kanskje ikke i år. Henger du med?
Rart med mote. Det jeg ble sååå lei av er pludselig i vinden igjen (les striper). Tror ikke det blir mye striper i mitt klesskap denne våre. Bare litt- man må jo henge med ;)Interiør går nesten like fort. Her er mine beste inspirasjons-skilder (uteom de herlige bloggene).


Rom 123 og kamille abonnerer jeg på. Bolig pluss er jeg heldig å få overta av min gode nabo. Har du funnet favorittbladet? Hos bladkongen.no finner du "ditt"  blad. Der finner du alle katigorier og du kan abonnere til en god pris og får en flott premie på kjøpet.
Alt fra jakt og fiske til mote og interiør- Kanskje en kjekk gave til gubben? ;) Lykke til i jakten på din beste inspirasjon!!
Jeg simpelthen ELSKER dette hjemmet fra Kamille!!

 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Moter kommer og går fort ja, er ikke sååå lett og følge med:))
Jeg har min basic stil, så får man heller fylle på med en nyhet eller to (ti) innimellom:)

Interiørblader MÅ til, i tillegg til bloggene ♥

Fargebarn sa...

Du er flink som henger med du. Jeg er ikke like flink å henge med på motefronten alltid. Har nok med interiør...hehe men det er rart hvordan det forandrer seg. :)

Anonym sa...

ghd straighteners Best Times to Visit Moscow The best time to visit Moscow is April and May, when the temperature creeps into the 50s and 60s, the sun begins to shine for significant portions of the day, and hotel rates have yet to skyrocket into peak ranges. ghd straighteners

hit counter