fredag 23. november 2012

Mine sorter hittil i år...

 Brune pinner
 
Ja- kjempetidlig ute!! Kall det tidsfordriv ;)
 

 Kransekake-stenger ( av odense marsipan-kransekakedeig ;)

 Oldemor Elen`s pepperskiver

 Fudge karamell

Det er ikke store ladningene- utenom oldemors pepperskiver. Den største bommen er fullt til randen av den :) Jeg synes det er kjekt å bake litt forskjellige etter hvert. Odense marsipan`s kransekake-deig er nydelig- å så enkelt! De fryses, og er alltid ferske og gode til kaffe-gjestene. Fudge-karamellen ble ikke til å samenligne med kandy-king sine... De ble veldig kornete i konsistensen. Noen som har en GOD fudge-karamell oppskrift?? :)
Hvilke julesorter baker du??
 


6 kommentarer:

En rosa sky sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
En rosa sky sa...

eg vil ha oppskriften t elen`s pepperskiver!!!:)

sandra sa...

Jepp- d ska du få Junemor :)

Tove sa...

Så flink du er! Det så veldig godt ut.., må "få ut finger'n" snart..:)

Anonym sa...

Hei. Skulle og gjerne hatt oppskriften på pepperskivene. Kjekt med noen nye sorter:-) Jorunn

Oddbjørg sa...

Imponerande! Berits brune pinna er min favoritt og dei skal bakast på søndag. Eg har bakt serinakaker og har planar om å prøva å laga makroner, marsipangotteri, sjokolade med nøtter pepperkake og kansje sjokoladekjeks. Eg elske å baka så jul er topp for då "skal" ein jo baka.