tirsdag 30. oktober 2012

Søtt...


... på soverommet.
Det herlige skiltet fra SMAK i sandnes. Love it!!

Jeg glemte det igjen på caffeen vi var på etter jeg kjøpte det.
Heldigvis hadde ingen knabbet det;)
Jeg gikk fra noe annet også den dagen! Nå har jeg glemt hva det var... Og idag glemte jeg visst å sminke meg fant jeg ut da barna var levert i bhg og jeg var fremme på lunchbesøk!! (har aldrig skjedd før...)
Og for å toppe kaka glemte jeg å dubbelskjekke at handbrekket sto på. Jeg skulle en kjapp tur i minibanken og siden den var 3 meter forran bilen lot jeg den svive siden Rikke sov. Da jeg tilfeldigvis (!!!) snudde meg skled bilen sakte men sikkert bakover! Takk og lov at den skled BAKOVER!!!! Jeg fikk fart på meg å hoppet inn å stoppet den. Heldigvis på en tom og stor parkeringsplass.(flaut å si det, men jeg sier det likevel ;) Sliten mamma søker god søvn! Håper dette skiltet gjør søvnen søt... 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Noen dager er bare slik... Men det er de dagene som gjør at en setter pris på hverdagsmagi og de små øyeblikkene :)!
Den strengen var bare veldig søt!
Håper du får sovet godt :)

Mari
marissblogg.blogspot.no

En rosa sky sa...

HAHHA, tulling :)

hit counter