fredag 20. april 2012

Klekket og klart...


... til dåp på søndag! Takket være fantastiske svigers, så er bordet dekket og kinamaten ferdig- vi er heldige- jeg vet det <3
Bunaden er renset og skjortene er strøket. Sølvetpusset tok jeg desverre ansvar for selv i år. Litt for mye dypping gjorde det grått... Man lærer så lenge man lever! I morgen skal vi bare nyyyte- bake ei kake å få opp gjerdet i hagen! Herlige serviett-pynt, eller?? Sydd i gammelt sengetøy fra hytta til svigers.  Bilder av bordet kommer- jeg ble kjempefornøyd!! God helg!!

3 kommentarer:

salige lavendel sa...

Det var koselig og "glad" serviettpynt!

Jeg er Kristine sa...

Eg glede meg te å se bordet! Kos dokke i mårå. =)

små øyeblikk med cams sa...

Hei! Kom plutselig over bloggen din og legger meg til som følger :) Gleder meg til å se mer til deg! Ta gjerne turen innom meg hvis du vil, setter stor pris på nye følgere ;)
Nyt resten av helgen!
Klem
Camilla

hit counter