fredag 30. mars 2012

Weeeeeeeeeeeeeeee !!!


Jeg er litt i "skyene" for tiden! Jeg har bestemt meg for å bli selger for Me&i barneklær. Da jeg skulle ta en titt på vårens kolleksjon ble jeg SOLGT! Jeg er for svak for skyer ;) Jeg elsker de barnslige og farverike klærne. De er myke og behagelige og passer perfekt til de aktive barna og til barnehagebruk. De har også fine, litt mer klassiske klær til oss mødre :) Jeg starter over påske.
Ønsk meg lykke til og kontakt meg for et selskap i stavanger område!!
 


4 kommentarer:

Unknown sa...

Så GØY og spennende!!
Knallfine klær:)
Jeg er og veldig glad i skyer, og himmelfargen som på singleten til dame, fiiin ♥

Prinser og Prinsesser v/ Irene Brenna sa...

Søte skyer. Lykke til!

Høytrykk sa...

Jeg digger skyer! :)

Håper dere får en fin påske!

Fru Føreland sa...

Så mye fint, lykke til som selger;D

Ha en finfin start på påsken!

hit counter