søndag 19. februar 2012

God fastelaven




Vi fikk nybakte boller av svigermor igår, idag har vi vært i koselig barnedåp! Jeg og Benjamin lagde fastelavens-ris, ingen fastelaven uten :) Kjekt med litt farve i stua! Det vi kunne klart oss uten - er de flekkete veggene. Hvit gipsvegg blir fort litt flekkete, og kansje litt fristende for barn med farveblyant... Må nokk ta en vegg-vaske-runde før barnedåpen.


"Her er jeg! Jeg begynner å bli stor sier mamma! Det er ganske travelt å være minstemann skal jeg si deg- heletiden noen som sloss om oppmerksomheten min! Men jeg kjeder me jo ikke da! Litt godt med en pause bare med mamma på dagen, da kan jeg hvile godt- så er jeg klar for en herlig, ny ettermiddag!! Snakkes mer når jeg har blitt enda litt større :)"

1 kommentar:

Janne sa...

Helledussen, så søt da:))

Høres ut som dere har kost dere idag, herlig:)

God uke til deg og dine:)
Klem Janne:)

hit counter