søndag 4. september 2011

Mens vi venter...

Vi har fått et nytt familiemedlem. Det er min bror som er så heldig med denne søte prinsessa! Det er stor stas å holde og de forstår enda mer av hva som venter dem til ny-året. Broremann har til og med begynt å synge inn navlen til babyen:)


Jeg har til og med ordnet meg en uke med (forhåpentligvis) sol og sommer! Mamma og de små får pakke koffertene når pappa skal på firma-tur. Sammen med "mommo" og "moffa" skal vi til kreta! Denne gangen har jeg tro på at det blir en tur. Sist gang sjekket vi inn på sykehuset samme dag flyet gikk... Utrolig kjedelig, men snuppa har holdt seg frisk lenger enn noen gang- så!!!! Vi krysser fingrene for en deilig ferie!
<3

2 kommentarer:

Høytrykk sa...

Nydelig bilde! Så deilig med en tur til varmere strøk. Det er bedre enn å nesten regne bort her hjemme. :)

NOSTALGIBUA sa...

Hei hei. Så herlige unger!
Morsom og fin blogg du har. gleder meg til å følge deg videre. Så får du ha en riktig så god tur til Kreta! Å hvor du er heldig :)

hit counter