torsdag 15. september 2011


Endelig!! Igår startet jeg å male en vegg på gangen, og fortsatte like godt på soverommet!Det må gjøres nå før bebisen kommer, for da er det mindre energi tenker jeg... Og er det en ting jeg kan glemme å få hjelp til her, så er det malejobb! Det må jeg gjøre selv- og det er helt ok! Jeg synes det er kjekt! Farven er "kalk grå" fra sans-jotun. En litt varmere grå-farve. Jeg er kjempefornøyd! Når vi får gardrobe-skapene blir det endelig ferdig i gangen!



Denne lys-lys lilla farven er det nye baby-teppe jeg skal strikke. Nydeligste farven fra sandnes garn sitt baby-ull. Det blir ultra-enkelt med store pinner så det blir lett å ledig...

6 kommentarer:

Aashildsvilla sa...

kjempefint.klem åshild

I & du... sa...

Er så mange fine grånyanser for tiden.. Fargen ble kjempefin!

Gleder meg til å se resultatet av babyteppet du skal lage :)
Til vesla strikket jeg tre tepper, men alle var på pinne 2,5 med mønster. Så neste gang skal jeg strikke et skikkelig enkelt "fluffy" teppe i stedet.. De er så gode!

Anonym sa...

Sykt fine farge!!!! glede meg t å se d live :) june

Høytrykk sa...

Så fin fargen på veggen var! Og nydelig farge på garnet. Gleder meg til å se ferdig teppe!


Kubus-staken kjøpte jeg på nettbutikken toispann.no.

Tusen takk for veldig koselig kommentar inne hos meg. :)

Life is what you make it sa...

Hvem farge kode er den lillafargen ??

sefi sa...

p1v96u6q44 g8s89y0o63 p7p72g2w28 w8a74c0l21 j5k45p8h60 w0q17x8n63

hit counter