onsdag 1. juni 2011

Glede


I begynnelsen av mnd var vi i Danmark. Da vi skulle reise hjem angret jeg sånn på at jeg ikke hadde kjøpt med meg et håndlaget pledd fra HAY. Jeg vet ikke om de finnes her hjemme, og våre venner flytter tilbake til Norge. På bursdagen min ble jeg vekket av de små med det herligste kortet til mamma, og der sto det at om noen uker kom pleddet jeg ville ha! Min herlige venninne hjalp med valget av farver og mønster siden ingen er like- og det falt HELT i smak!! Tusen takk til Ane, til de små og til min kjære som egentlig kjøpte det;)
Du kan skimte det nye vitrineskapet her- det er ikke helt komplett enda, men du får snart se alt :)



7 kommentarer:

NIB sa...

Hei hei!
For en heeerlig gave!

Minimenina sa...

Heldig du er!
Kjempefint pledd :)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Nydelig!!

Lidyll sa...

Hei du!
..jeg kom plutselig over bloggen din jeg! Og her fant jeg masse fint-en flott blogg du har*smile*

...jeg la meg til som følger med det samme jeg!*smile*

Ønsker deg en flott dag*smile*

Auuud sa...

Kor fint teppet er! :)

Hildemor sa...

Superfint teppe, hay har såååå mye fint:)
Klem

Frihet sa...

Hei

Så bra jeg klikket meg inn hit, for her var det herlig!!

Legger meg til som følger!!

hit counter