onsdag 4. mai 2011

Vil du følge meg...?

Nå kan du det :)
Jeg har fått noen spørsmål om den- her er den! Etter den herlige awarden jeg fikk av høytrykk (en av mine favoritter) og for en tid tilbake også fikk av den fine bloggen en lilla knapp så måtte jeg bare få opp en etikett på følgere.
SÅ bare hiv deg på :)

bildet lånt av vi.sualize.uk

I morgen skal jeg på kjærlighets-tur! Den første turen EVER uten barna, og jammen på tide!
Vi reiser til et herlig vennepar i Danmark! Vi skal til DANMARK!!! Shopping, sove i god hotellseng leeenge, deilig hotell-frokost, litt seitsing, litt mer shopping, god mat og god prat. Jeg gleder meg til en tur som kjærester igjen, og håper dette er starten på flere  <3
Barna skal være hos sine fantastiske besteforeldre som har gitt oss turen til jul i fjord!

5 kommentarer:

Høytrykk sa...

Der kom Følg-funskjonen ja! Og du har allerede 30 følgere. :)

Kos dere masse på tur! Velfortjent avbrekk i hverdagen for småbarnsforeldre! :)

Unknown sa...

Klart jeg vil følge;)
Men jeg har deg i bloggrollen og jeg, så da har jeg fulgt deg lenge egentlig, hihi;))

Så koselig med kjæreste-tur, det blir nok sååå koselig ♥ Misunner deg den! Jeg og sambo har vært sammen i 15 år, og har to barn på 12 og 13, men har ALDRI vært på kjærestetur, tenk det a!!! Sykt når jeg tenker over det;)) Men vi har vært på mange romantiske middager på byen sammen da, hihi;))

Kos dere masse!

Klem Line

Hildemor sa...

Har deg allerede i bloggrollen:), og følger er jeg nå;).
Kos dere masse i danmark, heerlig med litt alenetid:)
Klem Hilde

Auuud sa...

God tur til Danmark. kos dere masse! :)

KROnPRINSESSENE sa...

Følger mer enn gjerne jeg, og er glad du vil følge meg også :)
NYT turen...
Hørtes deilig ut!
Klem May Helen

hit counter