mandag 7. mars 2011

Et KUPP!!


Og det er ikke hverdags! S vokser og vokser- og dressen er snart "høyvanns". Idag var jeg heldig å komme over en deilig myk helårs-dress fra WOKtec på halv av halv pris. Det vil si før 699,- nå 150,- Et Kupp!! Det skal visst være en god dress også. Farvene er ikke typisk jente, men med rosa lue blir hun så fiin! Jeg vil vel si at brunt og turkis er unisex-farve! Strålende fornøyd er jeg uansett!!



 

Kuppet ble gjort på høyland forbruk i sandnes. En butikk jeg aldrig har vært inni, og aldrig hadde trodd jeg kom til å gå inn i. Men butikken var overaskende bedre enn den ser ut! Kan anbefale en tur- og de hadde flere dresser :)



1 kommentar:

KROnPRINSESSENE sa...

Takk for tips!
Blir fin og ikke minst GOD til jenta de den...
Alt trenger jo ikke være rosa ;) Bare nesten hi, hi.
Takk fot tips angående koblinger!
Ha en fin kvinnedag!
Klem

hit counter