onsdag 16. februar 2011

Et lite retro avbrekk


Jeg tenker mye retro for tiden, men noen ganger er jeg ikke i nærheten engang... Som nå!
Jeg har strikket for harde livet- og tror denne ble strikket på rekord.
Den er fra sandnes alpakka 0808. Lene Holme Samsøe design. Og selvfølgelig inspirert av gjengens strikkedronning med den inspirerende bloggen Kristines husmorblogg.



En vest til storebror- blanding av to mønstre og strikker rundt istede for bak- og forstykke
           for seg selv... Wish me luck! Har nokk tatt meg vann over hodet...
           Men denne er mer retro i farven :)

           Og forresten- canon is back!! Juhuuuu!! Bildene er klare!!

2 kommentarer:

Jeg er Kristine sa...

Du e nå søte Sandra, strikkedroenning, eg kan godt smykka meg med den tittelen, hihi. Fiiine blusen blei!! Eg syns nå de knallske fargene e aller finest i kombinasjon med litt sart. Knall gult hadde foreksempel vært knallkult til den blusen!

sandra sa...

Takk for bra tips- Då ska eg få tah i ei gule boksa:)

hit counter