søndag 30. januar 2011

Utfordring


Jeg fikk en utfordring av kronprinsessene i forbindelse med blogglotteriet til Åpent hus. 
Utfordringen går ut på å vise noe som har stor immatriell verdi for meg.
(Altså verdi langt ut over hva det koster).

Videre gir jeg den til min søster: Junos rede og jeg er jonathan


Dette smykket fikk jeg av mor i barselgave etter min første fødsel.
 Smykket representerer en av de to største øyeblikkene i mitt liv.
Benjamin og Sofie er mine ekte gull og diamanter.
Større verdi finnes ikke...!





*   *   *

Så viser jeg gjerne tavla mi. Jeg så ett bilde en dag med denne teksten!
Vi glemmer så alt for ofte å være takknemlige! Men IDAG skal jeg være det!! :)


5 kommentarer:

Auuud sa...

Koslig innlegg!

meaningmoon sa...

Sååå koselige bilder av barna dine, skikkelig herlige!!!
Du kan jeg spørre hvor du har kjøpt storebrors bukse?? Den var sååå fin♥
Klem!

Juno sa...

fint :) eg må tenka om eg kan finna på noge aent en ungene på denne her, hehe :)

KROnPRINSESSENE sa...

Så koselig at du ble med på utfordringen :)
Fint innlegg du har laget -og skjønne unger...
Ha en fin uke.
Klem

Høytrykk sa...

Hei og takk for koselig kommentar inne hos meg!
Veldig fin blogg du har! Legger deg i bloggrollen min jeg og kommer tilbake! :)

hit counter