torsdag 6. januar 2011

Fyrer i kulden!

Idag er jeg dagmamma for barnas søskenbarn. Det gikk veldig greit med tre på nesten samme alder. De underholder hverandre for det meste. Det er is ute, så det ble ikke en lang luftetur.



Den fine tre-skåla fikk vi til bryllupet for 5 år siden. Jeg husker ikke hvem vi fikk den av :/ Men nå fikk den virkelig sin hedersplass og passer på strikketøyet mitt.


Så har vi fått det store salongbordet på plass. Det gjode seg! Det er flere ting vi venter etterhvert- blant annet spisebord-lampen! Små gleder kommer hele tiden! 

Håper du har fått en god start på det nye året!! Klem fra meg! 

4 kommentarer:

mi-rachel sa...

så fint og ryddig det var hos deg!

Unknown sa...

Så koselig med barnebesøk;)
Er så stilrent og lyst hos deg, lekkert!
Jeg prøvde og ta bilder i dagslyset i dag jeg og, men uansett hvor mye dagslys det er, så blir ikke mine bilder noe fine!

Det er nok fordi vi har endel mørke møbler! Æsj... jeg vil ha nye møbler;)

Kjempefin den bollen med strikketøy, og får en herlig blåfarge på garnet ♥

Klem Line

Dronning Maud sa...

Jeg kunne flyttet rett inn i hjemmet deres.Det er så fint!

Solstrålå sa...

Koselig å hilse på!
Så fint og stilrent,ikkje mye rot her nei!
Så fint med strikketøyet i den trebollen!
Ha en fin kveld!
Goe klem fra Sol

hit counter