søndag 9. januar 2011

Happy day!!


Jaaaaaaaaaaaaa!!! Jeg finner ikke stoffene jeg vil ha- så jeg går den enkle vegen- bestiller ferdige produkter på nett. Denne kom jeg på at jeg hadde sett for en tid tilbake på nettbutikken MICA, men hadde egentlig glemt den ut, heldigvis var den der enda. Søt? Kul? Litt orginal kansje? Jeg trenger litt personlig preg i hjemmet kjenner jeg- det kommer sakte men sikkert! Her er hverfal puta jeg ikke klarer å se meg mett på- og du? De har to til!! Førstemann til mølla :)

Her kan du se det nye spisebordet i bakgrunnen. Hvitt.

5 kommentarer:

Jeg er Kristine sa...

Du e så flink te å få ting gjort Sandra! Ser det har komt rammer på veggen og! Eg har gitt opp dette huset nå, og glede meg te å innrede leilighet, billig billig te sommeren! =)

sandra sa...

Hehe, kristine...!! Rammene e på plass, men bildene-kor e di?? ;) Eg ga opp leiliheten våras for 6mnd siden, så d klør itte å ordna litt nå! her e d åg på sparebluss ei stonn ;) Hb formen dåkkas komme seg!

Juno sa...

verry nice siss :) liker puta! Elsker bordet!!

Anonym sa...

Hei! Kjekt å lese bloggen din, mye kjekt å se. Hvor har dere kjøpt det flotte spisebordet? Er på jakt etter noe lignende.....

sandra sa...

Hei- bordet er kjøpt på skeidar. Nå er det på 20%

hit counter