onsdag 29. desember 2010

Vårt juletre


 Idag er vi tette i toppen alle sammen her hjemme. S har funnet vogna mens mamma og B daffer i stua og ser litt tv. Tenkte jeg skulle vise juletreet vi har fått masse skryt av i år! Det er mangen som liker de smale trærne. Det er litt skjevt, men i følge ei god vennine er dette skjermen med juletre- det er jo naturen inn i stua! Pynten er enlek med rødt og sølv. Du ser kansje stjerna som sliter litt på toppen- hehe... Vi droppet klype-lys i år, og bruker heller små utelys- det viste ikke så godt på bildet, men det er kjempefint!! Problemet er at stjerna ikke får festet. Tips om fin julestjerne?? 



Her er julepynten jeg fikk på romjuls-salget. De røde soppene fra Lisbeth Dahl, og de rosa med klypefeste fra Miss Etolie.





For første gang siden jeg flyttet hjemmefra vil jeg kke rydde ut julepynten 1 nyttårs-dag! Da blir det tomt og kjedelig her og minimalt med farver... Imorgen blir det nyttårs-vask for dagen etter blir det full fest i stua! Nyt siste rest av romjulen <3

Sandra

1 kommentar:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

gooood romjul i stua!
har ikke fått besøkt bloggen din etter at dere flyttet inn! jeg er sååå imponert! fytti så flott, lekkert, stilrent og fiiiint dere har fått det! eeelsker kjøkkenet!
ps: koselig tre! ;)

hit counter