torsdag 15. juli 2010

Barnerommet- vanskelig å velge...

Det er så mye forskjellig der ute!! Helt hvitt med bare litt farver- masse farver, søtt- kult, retro... Lillemor skal få masse farver i rødt, rosa og lilla, men storebror har jeg ikke bestemt meg for. blått og beige kansje, og litt alla dette som kommer her nede på bildene? Syns det var skikkeli kult! Nå mens vi venter på hus- er innredning av barnerommet så og si umulig... Når det i tillegg er og gutt og jente i ett- er det ikke enkelt å få til. Vi har bestemt at barna skal få de store rommene i huset. Vi trenger kunn en seng og plass til klærne- barna skal ha lekeplass i tillegg. Og da skal mamma få masse plass til å gi barna ett koselig sted å være! Her har jeg funnet noe jeg likte skikkelig godt!
Sengetøy fra: bynordnyt.no
Wallstickers fra: Engulknapp.no 
Kul sparebørse fra: kg.design


3 kommentarer:

Dronning Maud sa...

Gode tips til oss som snart skal innrede barnerommene:) Gleder meg til å se hva du ender opp med:)

Juno sa...

kult :) de der wall stickersane va dridkule :)
Men du...trenge du bare plass t ei seng å kler seie du??? Syns å huska at alle klenå dine dekke gulvet i leiligheten nå, så egentlig trenge dåkk vel d stysta rommet? haha :)

blir så kjekt å innreda barnerommet t de små. Dynetrekket va skamsøtt :)

sandra sa...

Frekkas!!! Haha- får bare be om bedre tider;)

hit counter