tirsdag 15. juni 2010

Sykehus neste...

Nå blir det en liten blogg-pause her. Minsten her fått ny betennelse nå i øyet. Vi snakker "blekk"- øye, puss, nåler, blod, tårer og trøst. Håper det er nokk for lille nå! Dennegangen er hun isolert på sykehuset. Etter ett døgn var det lite forandring-snarere tvert imot. Nå får hun ny pencilin kur, så det skal gå kjapt mot bedring! Men vi blir nokk værende der inne over en uke... Hvilket betyr at hennes første bursdag blir feiret i ett skittent og kjedelig sykehus-rom... Håper vi kansje kan ta en liten tur hjem den dagen, vi får se! Dette bildet får passe denne gang! Jeg må jo planlegge bursdagen nå! Gleder meg likevel- hun fortjener den beste bursdagen som har vert gjenom så mye i år!♥ 

3 kommentarer:

Gretty sa...

åå stakker snuppå, eg syns au hu he opplevd nok plager! får håba dette æ siste innspurt på ei stonn! blir nok en koselige bursdag for na uansett. Hu æ nok veldig møje bære om ei vega!

Siri sa...

Enig, Sofie fortjene kun det besta!! Når det e du som står bak, tvile eg ikkje på at bursdagen blir den beste uansett:) Du e så gode mor!!:)

sandra sa...

Takk t dåkke gooooooooooooe naboa så eg e såååååååå gla i ♥ ♥

hit counter