torsdag 24. juni 2010

Et lite små-fly...

Jeg fant-jeg fant!! Har lett så lenge etter et slik lite småfly, men hadde egentlig gitt det opp. Så fant jeg det tilfeldigvis i "huset på landet" for litt siden. Jeg hadde planer om å la det ligge til storebror fikk seg eget rom i det nye huset, men idag måtte jeg bare la han se det. Det ble en slager som jeg hadde håpet på! Nå er det gjemt, og forhåpentligvis også glemt! Hviss ikke er jeg redd det bli ødelakt før jeg får hengt det på plass i taket...!

3 kommentarer:

Elis@beth sa...

For et lekkert fly-kan tenke meg det blir kult å ha i taket på rommet!

Gratulerer med 1 åringen!

Klem!

Unknown sa...

Wow, så kult det var! Så gøy og komme over slikt, blir sikkert kjempekult og henge i taket:))

Klem Line

Forever Love sa...

Knallfint fly.

Jeg skal prøve å forklare:
Først lager du en konto på etsy, etterpå bruker du linken i innlegget mitt. Når du finner tutuen du vil ha ser du oppe til høyre (under pris) der står det:
shop profile contact gå inn på contact si hva du vil ha og hun sender tilbake en link som inkluderer porto.Jeg valgte billigste porto! Du må også ha en papypal konto. greit å ha før du begynner.
Noen tutuer har hun ferdig andre må hun lage og da tar det lenger tid!
Klem Tonje.
Bare spør igjen om det er noe:)

hit counter