mandag 8. mars 2010

Ny hedder

Det har vert stlle her noen dager. Pappa har vert 4 dager på ferie, og jeg har fyngert som alenemamma. Ikke noe å anbefale. Ærevære til du som klarer det... MEN Se- jeg har fått ny hedder!! Den søteste av alle ♥  Snille- og ikke minst flinke melis har laget den til meg. I jula hadde hun en jeg-lager-en-hedder-til-deg-periode. Noe jeg fikk så lyst på nå!Jeg ønsket meg høner, for selv om jeg prøver å ikke være d- så er jeg og blir en liten hønemamma for mine søte små... Legg merke til hønefar som titter på alle hønemammaene!! Å alle er ikke meg engang-hihi!!  Gå inn å les det koselige inlegget! Imorgen får vi kansje vite om "drømmehuset" blir vårt!! Håper-håper-håper!!!





6 kommentarer:

mi-rachel sa...

veldig søt header.

Love Peace Pionies sa...

så søde an va:)

Anette {foreldremanualen} sa...

Den var utrolig søt! Gratulerer! :-D

Love Peace Pionies sa...

det e bare så synd at de ikkje har det skapet lenger. har gått ut.
oioi- lykke til med huset!

Marie sa...

Så flott blogg du har!!
Lykke til med drømmehuset - krysser fingrene for at det går i boks!

Ha en fin dag!

Aashildsvilla sa...

hei..kjempefint hus dere har kjøpt.gratulerer..klem fra åshild

hit counter