mandag 22. mars 2010

Hjemmelagd babymat...

Det er jo bare stress! Det er det jeg har tenkt i 9 mnd. Helt til mi svigrinne tipset meg! Lillemor er hard i magen etter all antibiotikaen hun har hatt, nå er det alt for å få gang på den igjen! Jeg har kokt masse blomkål og poteter, Hadde alt i food-prossesoren med litt kraft og smør. På en-to-tre har jeg middag med fantastisk (!!!) god smak- gleder meg til å servere fruen i ettermiddag! Manglet bare litt oppbevaringsbokser, så da ble det litt forsjellige skåler og faktisk noen tåteflasker...


5 kommentarer:

Therese sa...

Hei hei til deg. Veldig kjekt og så mye billigere. Jeg har også laget hjemmelaget babymat. Sunt og godt.

Så skjønn den elefanten var. Ønsker deg en riktig god uke. STOR KLEM FRA MEG.

Lilliannes verden sa...

Ja, eg har gjort det same visst me har hatt middagrestar. Jenta vår likar heimelaga mat mykje betre, og et meir :) Det er jo grådig fort gjort når ein har stavmikser/blender :)

Anka sa...

Håper middagen smakte;-D

sandra sa...

Det sluktes:):)

Unknown sa...

Så bra at det falt i smak :) jeg gjorde også slik

hit counter